برند محبوب توشیبا سال هاست در منازل ایرانیان با وسایل گوناگون و متنوع جا باز کرده که کولرگازی توشیبا نیز از این قایده مثتثنی نبوده و از پر فروش ترین محصولات این شرکت بوده از همین رو پیشتاز سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا (Toshiba air conditioner repair agent) سالهاست خدمات پس از فروش کولرگازی توشیبا را انجام داده و به عنوان قدیمی ترین نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا در تهران فعالیت می کند.
برای تماس با نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا میبایست با شماره تلفن 02166101065 تماس حاصل نموده و درخواست خدمات نصب،سرویس و یا تعمیر کولرگازی توشیبا را مطرح نمایید و در سریع ترین زمان ممکن از مجموعه پیشتاز سرویس خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایید.
پیشتاز سرویس با بیش از 3 دهه تجربه در زمینه تعمیرات اسپلیت به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات تعمیراتی در محل می باشد و همچنین تمام خدمات ارائه شده را به مدت 6 ماه گارانتی می نماید.
اگر الان که در حال مطالعه این مقاله هستید احتمالا احتیاج به نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا دارید به شما پیشنهاد می کنیم به همین منظور ابتدا در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه تعمیر کولرگازی توشیبا در نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا آشنا شوید.
چرا از خود تکنسین نپرسیم؟!
کاربران محترم می توانید با درج کامنت و سوال خود در پایان این مقاله به راحتی با تکنسین در تماس باشید و در زمانی کوتاه پاسخ سوال خود را دریافت کنند.
خدمات نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا
خدماتی که در نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا به شما شهروندان عزیز تهرانی ارایه می شود شامل موارد زیر می باشند:
- نصب کولرگازی توشیبا در تهران
- جابجایی پنل داخلی کولرگازی توشیبا
- وکیوم کردن کولرگازی توشیبا
- جابجایی کندانسور کولرگازی توشیبا
- نکات مهم در نصب اسپلیت
- تعمیر کولرگازی توشیبا
- سرویس سالیانه کولرگازی توشیبا
تمامی خدمات مربوط به کولرگازی توشیبا توسط پیشتاز سرویس همراه با گارانتی انجام می شود و این خدمات توسط متخصصین کاربلد و به صورت 24 ساعته و ارائه کلیه خدمات تعمیراتی در محل انجام می شود.
معرفی نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا
قبل از اعمال تحریم ها و شرایط عادی در صنعت لوازم خانگی نمایندگی رسمی کولرگازی توشیبا شرکت بدر الکتریک بود و به طور رسمی زیر مجموعه شرکت توشیبا در ایران به حساب می آمد اما امروزه نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا در ایران به صورت رسمی فعالیت نداشته و تعمیرات کولرگازی توشیبا توسط پیشتاز سرویس و سایر شرکت های خدماتی انجام می شود که به دلیل تفاوت در نوع خدمات مشتریان و پاسخگویی و همچنین شعب متعدد بیشترین مشترکین را در تهران به خود اختصاص داده است.
شما نیز میتوانید در صورتی که ساکن شهر تهران هستید برای دریافت خدمات از نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا با نزدیک ترین شعبه به محل سکونت خود در ارتباط بوده و نیاز خود را به مرکز مربوط ارجاع نمایید.
مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا
مجموعه پیشتاز سرویس با تاسیس شعب مختلف و همچنین به کارگیری از بیش از سی نیرو متخصص در زمینه تعمیر کولرگازی توشیبا خدمات خود را در تمام 22 منطقه شهرداری تهران و علاوه شهرستان های استان تهران انجام داده و از همین رو سرعت در انجام خدمات چاشنی کار این مجموعه شده است.
در نظر داشته باشید نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا در تهران هیچ ارتباطی با سایر شهرستان ها نداشته و پیشتاز سرویس اطلاعی از خدمات تعمیر کولرگازی توشیبا در شهرستان ها ندارد.
در صورتی که ساکن سایر شهرهای کشور هستید نیز میتوانید با تماس با شماره 118 اطلاعات لازم در خصوص نمایندگی تعمیرات کولرگازی توشیبا در شهر محل سکونت خود را دریافت نمایید و خدمات خود را در شهر مورد نظر خود دریافت نمایید.
تفاوت پیشتاز سرویس با سایر مراکز تعمیر کولرگازی توشیبا
برخی از مواردی که پیشتاز سرویس را در زمینه تعمیر لوازم خانگی در تهران با سایر مراکز متفرقه متمایز کرده است را در ادامه برای شما شرح می دهیم:
- مجوز رسمی از اتحادیه و نهادهای مربوط و انجام کار طبق تعرفه
- به کارگیری از نیروهای آموزش دیده در رسته شغلی مشخص
- گارانتی تعمیر کولرگازی توشیبا بستگی به تعمیرات تا 365 روز
- تعمیر کولرگازی توشیبا به جای تعویض قطعات
- پاسخگویی 24 ساعته و مشاوره رایگان
- استفاده از قطعات اصلی در تعمیر کولرگازی توشیبا
- سعی بر تعمیرات قطعات معیوب به جای تعویض آنها
- هزینه های مقرون به صرفه و عدم دریافت هیچ هزینه اضافی
سرویس کولرگازی توشیبا
یکی از مهمترین مواردی که باعث بالا رفتن راندمان کاری کولرگازی و جلوگیری از آسیب دیدن قطعات می شود انجام سرویس کولرگازی توشیبا می باشد که به همین منظور توصیه نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا انجام سرویس سالیانه کولرگازی به طور منظم و اندازه گیری پارامترهای سرمایشی و برق در هر سال می باشد.
سرویس کولرگازی علاوه بر بالاتر بردن راندمان کاری دستگاه و جلوگیری از آسیب قطعات سبب کاهش مصرف انرژی شده و هزینه های برق نیز به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند.
در صورتی که می خواهید از تعمیر کولرگازی توشیبا تا سالها بی نیاز باشید بهتر است این مهم را جدی بگیرید،از مزایایی که بعد از سرویس کولرگازی توشیبا می توان به آن اشاره نمود موارد زیر می باشد:
- کاهش مصرف انرژی تا 40 درصد و صرفه جویی در مصرف برق دستگاه
- افزایش پرتاب باد کولرگازی و برودت مناسب دستگاه
- استراحت بیشتر کمپرسور و خنک شدن موتور دستگاه
- بالاتر رفتن عمر قطعات مصرفی در داخل دستگاه
تمامی این موارد را بعد از سرویس کولرگازی توشیبا به طور محسوس متوجه خواهید شد،توصیه می شود سرویس کولرگازی را صرفا توسط نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا انجام دهید.
سوالات متداول (FAQ)
آیا پیشتاز سرویس خدمات فروش کولرگازی های توشیبا را هم ارائه می دهد؟
خیر پیشتاز سرویس خدمات فروش دستگاه نو نداشته و تنها خدمات تعمیرتی کولرگازی در تهران را ارائه می دهد.
مدت زمان گارانتی خدمات در مجموعه پیشتاز سرویس؟
خدمات تعمیراتی در مجموعه پیشتاز سرویس از 6 تا 12 ماه گارانتی می شود.
سرویس کولرگازی توشیبا چه مدت یک بار باید انجام شود؟
بسته به استفاده از دستگاه و محلی که دستگاه نصب می باشد مدت زمان سرویس از 3 تا 12 ماه یکبار می باشد.
قطعات یدکی برای فروش هم در پیشتاز سرویس وجود دارد؟
بله، شما می توانید قطعات یدکی مورد نیاز را هم در مراکز پیشتاز سرویس تهیه نمایید.
نصب کولرگازی توشیبا
مهمترین اصل در بازدهی بلند مدت کولرگازی مربوط به نصب کولرگازی می باشد که متاسفانه به دلیل تمایل مشتریان به انجام کار با هزینه پایین افراد غیر متخصص و نا کارآمد اقدام به نصب کولرگازی توشیبا می کنند و باعث بالاتر رفتن آمار خرابی می شود. دقت داشته باشید که نصب کولرگازی توشیبا بسیار مهم بوده و باید صرفا توسط نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا انجام شود زیرا مواردی بسیار مهم باید رعایت شوند تا در دراز مدت موجب آسیب دستگاه و هزینه های جبران ناپذیر نشوید.
از نکاتی که در هنگام نصب کولرگازی توشیبا باید رعایت شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- نصب دقیق پلیت بستگی به نوع دیوار و استفاده از ابزار مخصوص سازه
- نصب کندانسور کولرگازی با دقت به جهت باد و فاصله از اطراف
- استفاده از ازت در سیکل لوله کشی شده و تست لوله های توکار
- لوله کشی روکار با ساتفاده از داکت و رعایت شیب پنل و درین
- انجام وکیوم تا حداقل نیم ساعت بعد از نصب کولرگازی
- نصب کندانسور در محیطی دارای سایه حداقل در نیمی از روز
- لوله کشی توکار کولرگازی توشیبا
در صورتی که برای ساختمان جدید تمایل به انجام لوله کشی توکار کولرگازی دارید بهتر است بدانید تمام مسیر لوله کشی باید توسط نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا بازدید شود تا بهترین مسیر توسط تعمیرکار کولرگازی توشیبا انتخاب شود،بهترین زمان برای لوله کشی توکار کولرگازی در مرحله سفید کاری می باشد.
همچنین قبل از انجام لوله کشی توکار باید کابل،لوله کشی رفت و برگشت و عایق بر اساس نوع دستگاه و ظرفیت آن به درستی انتخاب شود.
پیشنهاد میشود قبل از اقدام برای خرید کولرگازی توشیبا با نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا مشاوره کرده تا در آینده محتمل هزینه های تعویض و لوله کشی مجدد یا راندمان پایین محصول نشوید.
استفاده از گارانتی نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا
در صورت داشتن گارانتی با دفترچه راهنما و شماره درج شده نمایندگی تعمیر کولرگازی در شهر خود تماس بگیرید اما در صورتی که دستگاه فاقد گارانتی می باشد و یا گارانتی محصول توسط مجموعه پیشتاز سرویس می باشد می توانید با راه های ارتباطی درج شده در ادامه مطلب با ما در ارتباط باشید.
دقت داشته باشید گارانتی که توسط نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا برای محصول درج می شود مدت 5 سال کمپرسور و دوازده ماه لوازم جانبی می باشد.
ایرادات متداول مشاهده شده توسط نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا
برخی از ایرادات متداول در هنگام تعمیر کولرگازی توشیبا که توسط تعمیرکار کولرگازی توشیبا مشاهده شده است در ادامه به همراه راه حل رفع ایراد برای شما شرح داده شده است تا شما نیز بتوانید با نحوه تعمیر کولرگازی توشیبا تا حد زیادی آشنایی داشته باشید.
کولرگازی توشیبا خاموش شده است،علت چیست؟
فیوز عمل کرده است(به علت خرابی خازن،کمپرسور و یا سیم کشی فیوز محل اتصال عمل کرده است برای بررسی دقیق موضوع با نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا در ارتباط باشید.)
برد الکترونیکی معیوب است.(در صورتی که از محافظ استفاده نکرده اید احتمالا برد دستگاه سوخته است البته جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا پیشتاز سرویس تعمیر برد الکترونیکی را همراه با گارانتی انجام می دهد.)
سیم کشی قطع شدگی دارد(بررسی کنید سیم کشی برق دستگاه دچار قطع شدگی نباشد بهترین راه برای اطمینان استفاده از تغذیه برق با محلی دیگر است در صورت اطمینان اقدام به تعویض کابل کنید.)
همچنین مشاهده شده است که در مواردی کمپرسور دستگاه سوخته است و باعث روشن نشدن خود دستگاه می گردد که در این مورد باید عیب یابی توسط متخصص انجام شود.
کولرگازی توشیبا سرما ندارد،علت چیست؟
گاز دستگاه خارج شده است. (قبل از شارژ گاز دستگاه حتما احتیاج به بررسی علت نشتی می باشد زیرا بی دلیل گاز تخلیه نمی شود از همین رو می توانید برای رفع نشتی و شارژ گاز کولرگازی با نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایید.)
شیر برقی معیوب است. (در صورت گیر بودن شیر برقی کولر گازی مبرد در سیکل به درستی جریان نداشته و برودت به شدت کاهش پیدا می کند،برای تعویض شیر برقی از تعمیرکار نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا کمک بخواهید.)
خازن دستگاه معیوب است. (خازن را تست کنید دقت داشته باشید قبل از تست خازن حتما قطعه را دشارژ نمایید زیرا خازن برق بسیار زیادی را در خود ذخیره می کند و خطرناک می باشد نحوه تست خازن کولرگازی همانند نحوه تست خازن ماکروفر، لباسشویی و سایر لوازم خانگی های دارای خازن می باشد.)
عدم سرویس دستگاه در فواصل زمانی مشخص می تواند باعث عدم کارکرد صحیح دستگاه و در همین صورت عدم خنک کردن دستگاه می شود که در این صورت باید دستگاه به صورت کامل شسته شود پس از تمیز شدن کامل یونیت داخلی و بیرونی میزان گاز مبرد را چک نمایید تا کسری نداشته باشد.
کولرگازی توشیبا آبریزی دارد،علت چیست؟
از مهم ترین دلایل آبریزی از پنل کولر گازی می توان موارد زیر را ذکر کرد:
دستگاه تراز نیست. ( در صورتی که دستگاه را تازه نصب کردید و پنل داخلی آبریزی دارد پنل داخلی تراز نیست و اصول اولیه نصب کولرگازی رعایت نشده است.)
خروجی آب پر شده است. ( در صورتی که زیر دستگاه و تخلیه از بطری و ظرف استفاده می نمایید دقت کنید قبل از پر شدن ظرف اقدام به تخلیه نمایید.)
پمپ درین معیوب است. ( اگر از پمپ درین برای خروجی آب استفاده می کنید دستگاه را بدون پمپ امتحان کنید اگر آبریزی قطع شد پمپ درین معیوب است و جای نگرانی نیست زیرا تعمیر پمپ درین کولرگازی نیز توسط پیشتاز سرویس انجام می شود.)
حوضچه پنل شکستگی دارد. ( برای بررسی شکستگی پنل پشت بلوور فن را با چراغ قوه و نور بررسی کنید اگر ترک به چشم خورد و قطرات آب مشاهده شد برای تعمیر حوضچه اقدام کنید.)
یونیت داخلی کولرگازی کثیف است. ( به علت عدم توجه به سرویس کولرگازی توشیبا گرد و غباری که توسط اواپراتور جذب شده وارد حوضچه شده و مسیر را کیپ کرده است برای رفع این مشکل پنل داخلی باز شده و پس از شستشو کامل مجدد نصب می شود.)
پنل داخلی کولرگازی توشیبا برفک زده است،علت چیست؟
مهم ترین دلایل یخ زدن کولرگازی توشیبا به شرح زیر است:
دستگاه کیپی دارد. ( در طول مسیر کیپی ایجاد شده است که در اکثر مواقع این کیپی مربوط به لوله مویی می باشد برای رفع مشکل با پشتیبانی نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا در تماس باشید.)
پنل داخلی کثیف شده است. ( در صورت کثیفی بلوور فن مبرد به طور کامل در سیکل چرخش نداشته و موجب یخ زدگی سیکل می شود برای سرویس سالیانه کولرگازی توشیبا خود اقدام نمایید.)
گاز دستگاه کم شده است. ( در صورت کمبود گاز در سیکل پنل داخلی یخ زده و آبریزی نیز گاها مشاهده می شود برای بررسی موضوع با نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا در تهران تماس حاصل نمایید.)
همچنین تست کمپرسور کولرگازی توشیبا هم در پیشتاز سرویس ارائه می شود و شما می توانید به منظور دریافت خدمات با نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا در تهران تماس بگیرید.
نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا
در صورت خرابی اسپلیت خود و نیاز به دریافت خدمات از طرق زیر می توانید درخواست خود را ثبت نمایید تا در کوتاه تربن زمان ممکن تکنسین برای ارائه خدمات تعمیرات کولرگازی توشیبا در تهران بهره مند شوید:
- ارتباط با پشتیبانی از طریق واتساپ ، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی
- تماس با نزدیکترین شعبه پیشتاز سرویس به محل زندگی خود یا محل کار به منظور دریافت خدمات تعمیر کولرگازی توشیبا
- ثبت سفارش از طریق فرم مخصوص تعمیرات به صورت آنلاین در وبسایت
- ثبت سفارش از طریق اینستاگرام مجموعه
- تماس با شماره همراه کارشناسان مرکز و دریافت مشاروه تلفنی در خصوص تعمیرات اسپلیت توشیبا
- برقراری ارتباط در قسمت گفتینو وبسایت و چت به صورت آنلاین با مشاوران مجموعه پیشتاز سرویس
هزینه تعمیر کولرگازی توشیبا
تعمیر کولرگازی توشیبا | قیمت تعمیر کولرگازی توشیبا |
سرویس کامل پنل و کندانسور | از 550 تا 890 هزار تومان |
نصب کولرگازی توشیبا | از 450 تا 850 هزار تومان |
شارژ گاز تکمیلی | از 550 تا 680 هزار تومان |
شارژ گاز کامل | از 820 تا 1680 هزار تومان |
تعویض شیر برقی | از 1390 تا 1880 هزار تومان |
تعویض خازن | از 330 تا 550 هزار تومان |
تعویض کمپرسور اصلی کولرگازی توشیبا | برای استعلام قیمت کمپرسور تماس بگیرید |
تعویض کنتاکتور یا رله فرمان | از 380 تا 650 هزار تومان |
تعمیر موتور فن داخلی | از 550 تا 900 هزار تومان |
رفع اتصالی در اسپیلت | از 220 تا 300 هزار تومان |
ایاب و ذهب و کارشناسی در محل | 250 تا 280 هزار تومان |
گارانتی خدمات در نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا
برای اطلاع از گارانتی و خدمات بعد از تعمیر کولرگازی توشیبا توسط مجموعه پیشتاز سرویس جدولی را در ادامه ترسیم نموده ایم تا در این خصوص نیز اطلاعات لازم را دریافت نمایید:
نوع خدمات در نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا | مدت زمان گارانتی خدمات در پیشتاز سرویس |
تعمیر موتور فن داخلی کولرگازی توشیبا | 12 ماه گارانتی خدمات |
تعمیر موتور فن خارجی کولرگازی توشیبا | 6 ماه گارانتی خدمات |
تعمیر برد کولرگازی توشیبا | 6 ماه گارانتی خدمات |
تعویض خازن کولرگازی توشیبا | 12 ماه گارانتی خدمات |
تعویض شیر برقی کولرگازی توشیبا | 3 ماه گارانتی خدمات |
نصب پمپ درین کولرگازی توشیبا | 6 ماه گارانتی خدمات |
تعویض سیم کشی کولرگازی توشیبا | 12 ماه گارانتی خدمات |
تعویض کمپرسور کولرگازی توشیبا | 6 ماه گارانتی خدمات |
نتیجه گیری
اگر می خواهید در هنگام تعمیر،نصب،سرویس و جابجایی با کمترین هزینه و بهترین کیفیت خدمات خود را انجام دهید فقط با نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایید تا از آسیب به دستگاه و پرداخت هزینه های غیر معمول جلوگیری نمایید. در نظر داشته باشید پیشتاز سرویس خدمات خود را در تمامی مناطق تهران و به صورت 24 ساعته همراه با گارانتی انجام می دهد.
تعداد کلمات | منبع |
2701 | www.toshiba-aircondition.com |
مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا در شهر تهران و حومه
نمایندگی تعمیرکولرگازی توشیبا در شمال تهران
قیطریه،کامرانیه،الهیه،فرشته،دیباجی،جمشیدیه،آجودانیه،زعفرانیه،پاسداران،دولت،ظفر،جردن،اندرزگو،میرداماد،آتی ساز،سعادت آباد،ولنجک،شهرک غرب،اندرزگو
نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا در مرکز تهران
انقلاب،فردوسی،هفت تیر،کریم خان،زرتشت،سعدی،دروازه دولت،بهجت آباد،یوسف آباد،فاطمی،چهارراه قصر،گیشا،بهبودی،شهرآرا،توحید
نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا در شرق تهران
تهرانپارس،دلاوران،شمیران نو،حکیمیه،استخر،نارمک،هفت حوض،آهنگ،سیدخندان،لویزان،شیان،حکیمیه،رسالت،سید خندان
نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا در جنوب شرق تهران
پیروزی،افسریه،مسعودیه،خاوران،بعثت،محلاتی،اتابک،نیرو هوایی،تهران نو،دوشان تپه،هجرت،مشیریه،کیانشهر،مسگرآباد
نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا درغرب تهران
دریاچه چیتگر،امید دژبان،کوهک،پیامبر،جنت آباد،بلوار فردوس،اکباتان،باغ فیض،تهرانسر،شهرک آزادی،شهرک آپادانا،شهرک فرهنگیان،پونک،سیمون بولیوار،دهکده المپیک،شهرک صدرا،شهرزیبا،شهران،کوهسار،آیت الله کاشانی،صادقیه،ستارخان
نمایندگی تعمیر کولرگازی توشیبا در جنوب غرب تهران
فلاح،امامزاده حسن،یافت آباد،شهرک ولیعصر،بلوار معلم،تختی،مهرآباد جنوبی،هاشمی،استاد معین،دامپزشکی،طوس،دستغیب،کمیل،خوش،نعمت آباد،ابراهیم آباد،خلیج فارس
نمایندگی تعمیرکولرگازی توشیبا در جنوب تهران
شوش،خانی آباد،نازی آباد،مولوی،خزانه،راه آهن،چشمه علی،عبدل آباد،قلعه مرغی،سیزده آبان،شهرری
تعویض موتور کولرگازی توشیبا چقدر میشه؟
سلام
بسته به ظرفیت و مدل کولرگازی هزینه ها متفاوت می باشد.
تعمیر کولرگازی توشیبا محدوده ورامین هم دارید؟
سلام
خیر ارائه خدمات در ورامین نداریم.
پنل داخلی کولرگازی ما صدای بسیار زیادی داره
علت چی می تونه باشه؟
سلام
تراز نبودن و خرابی بلوور فن از مهم ترین علل صدای زیاد دستگاه می باشد.
سلام
کنترل کولرگازی توشیبا موجود دارید؟
سلام
برای استعلام موجودی با مرکز تماس بگیرید.
سلام
شما فروش اسپلیت هم دارید؟
سلام
خیر فروش دستگاه نداریم
سلام
تعمیرات کولرگازی ایستاده توشیبا هم انجام می دید؟
محدوده بازار تهران؟
سلام
بله ارائه خدمات در بازار تهران هم داریم.
سلام
کولرگازی توشیبا 13000 مدل RAS-13SKHP-E رو داریم الان که هوا گرم شده روشنش کردیم باد خنک نمیزنه
تا قبل از سرد شدن هوا خوب کار میکرد
سلام
برای ثبت درخواست تعمیرات با مراکز تماس بگیرید.
ممنون از مطالب خوبتون
هزینه شارژ گاز کولرگازی توشیبا رو لطف می کنید ؟
سلام
بسته به مدل و گنجایش کمپرسور هزینه شاژ گاز متفاوت می باشد.
کنترل تک کولرگازی توشیبا موجود دارید؟
سلام
خیر کنترل کولرگازی توشیبا موجود نیست.