من یه اسپرسوساز فیلیپس مدل HD8651/11 دارم که اخیراً قهوه رو بهدرستی عصارهگیری نمیکنه و طعمش خیلی ضعیف شده. همچنین دستگاه بعد از هر بار استفاده صدای غیرعادی میده و گاهی اوقات هم نمایشگر دستگاه ارور میده. میخواستم بدونم مشکل ممکنه از چی باشه و برای رفع این مشکلات چطور باید اقدام کنم؟ آیا در گرگان نمایندگی دارید؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت عصاره گیری نکردن اسپرسوساز فیلیپس ممکن است ناشی از *دانه های بسیار ریز یا درشت قهوه، فشار نامناسب تامپر، مقدار نادرست قهوه در پورتافیلتر، گرفتگی نازل یا فیلتر دستگاه، یا کمبود آب در مخزن* باشد. همچنین، *خرابی پمپ فشار، رسوبگیری در سیستم گرمایش، یا استفاده از قهوه کهنه یا نامرغوب* نیز میتواند باعث این مشکل شود. برای رفع آن، ابتدا از تنظیمات صحیح آسیاب قهوه و تامپرینگ مناسب اطمینان حاصل کنید و در صورت تداوم مشکل، دستگاه را سرویس نمایید.