اسپرسوساز مباشی مدل 2010 رو دارم که خروجی قهوه آن جوشیده است و به طریقی که شده امتحان کردیم که خروجی رو بهبود ببخشیم نشد. شما راه حلی دارید برای برطرف نمودن این ایراد ؟ یا نیاز به تعویض قطعه ای چیزی دارد ؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت جوشیدن و پاشیدن غیرعادی اسپرسو در دستگاه اسپرسوساز مباشی معمولاً ناشی از فشردهنشدن کافی پودر قهوه (تمپینگ ضعیف)، آسیاب نامناسب (دانهبندی خیلی درشت یا ریز)، مقدار نادرست قهوه در پورتافیلتر (کم یا زیاد بودن دوز)، فشار بیشحد پمپ آب یا خرابی واشر پورتافیلتر است. همچنین انسداد سوراخهای فیلتر یا رسوبگیری در سیستم بخار نیز میتواند باعث این مشکل شود.