سلام، مدتیه که دستگاه اسپرسو ساز زیگمای من آب رو گرم نمیکنه و نمیتونم ازش استفاده کنم. میخواستم بدونم معمولاً چه دلایلی ممکنه باعث بشه آب توی این دستگاه گرم نشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
دوست عزیز مهم ترین دلیل گرم نشدن آب در دستگاه اسپرسوساز زیگما سوختن المنت آن می باشد که در این صورت باید المنت تعویض و جایگزین شود.