سلام،
دستگاه اسپرسوساز ویداس مدل VIDAS Compact من با مشکل مواجه شده است. مشکل دقیقاً این است که دستگاه آب را گرم نمی کند و اسپروسی خروجی سرد هستش.
آیا این مشکل قابل تعمیر است؟ لطفاً راهنمایی کنید که آیا نیاز به تعویض قطعه خاصی دارد یا میتوانم خودم آن را رفع کنم؟ همچنین اگر مرکز خدمات معتبری برای تعمیرات ویداس در شهر تهران می شناسید معرفی کنید.
ممنون از شما
سلام و وقت بخیر
اگر آب در اسپرسوساز ویداس داغ نمیشود، احتمالاً به دلیل مشکلاتی مانند خرابی المنت گرمایشی، رسوبگیری در مخزن یا سیستم گرمایش، اختلال در ترموستات، یا اتصالات نامناسب برق است. همچنین، ممکن است سطح آب در مخزن بسیار کم باشد یا قطعات داخلی مانند سنسور دما دچار نقص شده باشند. برای حل مشکل، ابتدا از پر بودن مخزن و تمیز بودن آن از رسوب اطمینان حاصل کنید، سپس در صورت تداوم مشکل، بررسی المنت و ترموستات توسط تعمیرکار توصیه میشود.