سلام
دستگاه نسپرسو مدل Essenza Mini دارم، وقتی کپسول میذارم و دکمه رو میزنم فقط صدای پمپ میاد ولی قهوه خارج نمیشه؛ مشکل از چیه و آیا قابل تعمیره؟
سلام
دستگاه نسپرسو مدل Essenza Mini دارم، وقتی کپسول میذارم و دکمه رو میزنم فقط صدای پمپ میاد ولی قهوه خارج نمیشه؛ مشکل از چیه و آیا قابل تعمیره؟
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام وقت بخیر چرا اب داخل ابسردکن خنک نمیشه و اینکه این مشکل به موتور دستگاه مربوط میشه؟
سلام من یک سری اطلاعات می خواستم در خصوص علت روشن نشدن جاروبرقی الکترولوکس و اینکه چگونه این مشکل رو رفع کنم؟
میشه لطفا من رو راهنمایی کنید که چجوری تو ماکروفر سامسونگ مرغ بریان درست کنم ؟
سلام من آموزش پخت لازانیا تو ماکروفر ال جی رو می خواستم بهم آموزش بدید
سلام جسارتا من یک اسپرسوساز دارم که از زیرش آب ریزی داره و عملا دستگاه غیر قابل استفاده شده میشه لطفا راهنمایی کنید که برای تعمیر این مشکل چه باید بکنم؟
پس از تکمیل فرم و ثبت درخواست، در کمتر از چند ساعت کارشناسان پیشتاز سرویس با شما تماس خواهند گرفت.
سلام
علت خروجی نداشتن دستگاه نسپرسو معمولاً ناشی از انسداد سوزن یا نازل دستگاه بهدلیل باقیمانده قهوه یا رسوبات، خرابی پمپ آب، کمبود فشار بخار، مشکل در سیستم گرمایش، خالی بودن مخزن آب یا استفاده از کپسول قهوه نامناسب یا تاریخ گذشته است. برای رفع مشکل، ابتدا از پر بودن مخزن آب، تمیز بودن سوزنها و سالم بودن کپسول اطمینان حاصل کنید. در صورت ادامه مشکل، بررسی پمپ، سیستم گرمایش و فشار دستگاه توسط سرویسکار متخصص توصیه میشود. همچنین، شستشوی دورهای دستگاه با آب تمیز میتواند از انسداد جلوگیری کند.