سلام آسیاب قهوه مباشی مدل CG_2298 دارم روی صفحه ارور E1 ظاهر شده کلا ۲۰ شات باهاش آسیاب کردم علتش چی میتونه باشه؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
خطای E1 در آسیاب قهوه مباشی معمولاً به دلیل انسداد یا گیرکردن موتور دستگاه رخ میدهد. این مشکل ممکن است ناشی از سنگینی بیش از حد دانه های قهوه، استفاده از دانه های بسیار روغنی، یا وجود جسم خارجی در مخزن آسیاب باشد. برای رفع آن، دستگاه را خاموش کرده، محفظه را بررسی کنید، دانههای اضافه یا مانع را خارج نمایید و مطمئن شوید آسیاب بهدرستی مونتاژ شده است. در صورت تداوم خطا، ممکن است نیاز به تماس با خدمات پس از فروش باشد.