من چند وقتی هست که از دستگاه اسپرسوساز زیگما استفاده میکنم و تا همین اواخر مشکلی نداشتم، ولی اخیراً متوجه شدم که آب از دستگاه نشت میکنه. این مشکل به ویژه وقتی که دستگاه شروع به آمادهسازی قهوه میکنه، بیشتر دیده میشه. بعد از هر بار استفاده، اطراف دستگاه مرطوب میشه و حتی گاهی آب بهطور قابل توجهی روی سطح میز ریخته میشه. من تمام قسمتهای دستگاه رو بررسی کردم و مطمئن شدم که مخزن آب به درستی نصب شده و لولهها هم هیچ انسداد یا شکستگی ندارن، ولی همچنان این مشکل وجود داره. خواستم بپرسم که علت نشتی آب در دستگاه اسپرسوساز زیگما چی میتونه باشه؟ آیا ممکنه مشکل از خرابی واشرها، لولهها یا پمپ دستگاه باشه؟ و چه اقداماتی باید برای رفع این مشکل انجام بدم؟ آیا نیاز به تعمیر حرفهای هست یا این مشکل به راحتی قابل حل است
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام و وقت بخیر
نشتی آب در دستگاه اسپرسوساز زیگما معمولاً به دلیل فرسودگی اورینگها، شل بودن اتصالات، ترک در مخزن، خرابی شیر برقی یا رسوبگیری رخ میدهد. بررسی و تعویض اورینگها و اتصالات معیوب معمولاً مشکل را حل میکند. اگر نشتی ادامه داشت، به تعمیرکار مراجعه کنید.