سلام. دستگاه اسپرسوساز من چند روزه که فشار آبش خیلی کم شده. وقتی دکمه استارت رو میزنم، آب خیلی آهسته و با فشار کم خارج میشه و کف قهوه اصلاً تشکیل نمیشه. قبلاً فشار خیلی خوبی داشت و کرمای عالی میداد.
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
کم شدن فشار اسپرسوساز هیلداکس معمولاً ناشی از انسداد فیلتر آب یا نازل بخار، رسوب گرفتگی در سیستم گرمایش یا پمپ، فرسودگی یا خرابی پمپ فشار، استفاده از قهوه آسیابشده نامناسب (نرم یا درشت) یا عدم تراکم مناسب پودر قهوه در پورتافیلتر است. همچنین، خرابی سوپاپهای دستگاه یا کاهش کارایی سیستم سیلینگ نیز میتواند باعث افت فشار شود. برای رفع مشکل، ابتدا فیلترها و مسیر آب را بررسی و در صورت نیاز دستگاه را دسکیل کنید (رسوبزدایی) و از قهوه با درجه آسیاب مناسب استفاده نمایید.