سلام وقت بخیر
من یه اسپرسوساز بوش مدل TIS30321RW خریدم، ولی مطمئن نیستم که چطور باید برای اولین بار راهاندازیش کنم. میتونید راهنمایی کنید که چه مراحلی رو باید انجام بدم تا دستگاه درست کار کنه؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
برای استفاده از اسپرسوساز بوش، مخزن آب را پر کنید، محفظه قهوه را با پودر تازه پر نمایید (بدون فشار دادن زیاد)، دستگاه را روشن کنید و منوی دلخواه (مانند اسپرسو یا آمریکانو) را انتخاب نمایید. پس از اتمام کار، پسماند قهوه و آب اضافه را تخلیه کنید و اجزای قابل شستشو را تمیز نمایید تا دستگاه همیشه عملکرد بهینه داشته باشد. برای نتیجه بهتر، از آب سرد و قهوه با درجه آسیاب مناسب استفاده کنید.