سلام من دستگاه توکارم قسمت آسیابش غیر فعال شده
من در خصوص تعمیرات آسیاب اسپرسوساز توکار بوش چندین سوال دارم که اگر لطف بفرمایید راهنمایی کنید ممنون میشم
- آیا ممکن است مشکل از تنظیم درجه آسیاب باشد؟ چگونه میتوانم آن را بررسی کنم؟
- آیا گیرکردن دانههای قهوه یا وجود جسم خارجی در آسیاب باعث این مشکل شده است؟ راه تشخیص و رفع آن چیست؟
- اگر موتور آسیاب بسوزد، چه نشانههایی دارد و آیا تعمیر آن مقرون به صرفه است؟
- برای تمیزکردن آسیاب از روغن دانههای قهوه چه روشی پیشنهاد میکنید؟
سلام
علت کار نکردن *آسیاب اسپرسوساز توکار بوش* میتواند ناشی از *گیرکردن دانه های قهوه* در مکانیزم آسیاب، *خرابی موتور آسیاب* (سوختن یا اختلال در سیم کشی)، *مشکل در برد الکترونیکی کنترلکننده آسیاب، **شکستگی دندهها یا قطعات داخلی* یا *انسداد ناشی از باقیمانده قهوه قدیمی* باشد. برای رفع مشکل، ابتدا دستگاه را خاموش کرده و محفظه آسیاب را از دانه های قهوه و ذرات انباشته پاکسازی کنید. در صورت عدم رفع مشکل، بررسی اتصالات الکتریکی و عملکرد موتور ضروری است.