من یه اسپرسوساز برویل مدل BES870XL دارم که چند روزی هست به درستی کار نمیکنه وقتی اسپرسو میزنم قهوه بهصورت ضعیف و با طعمی ناصاف از دستگاه خارج میشه، و حتی با وجود اینکه از دانههای قهوه تازه استفاده میکنم، عصارهگیری بهطور کامل انجام نمیشه همچنین فشار دستگاه به اندازه کافی بالا نمیره و از طرفی گاهی وقتها دستگاه بهطور خودکار خاموش میشه. بعد از هر بار استفاده، دستگاه صدای بیش از حد میده و من مطمئن نیستم که این صدای غیرعادی طبیعیه یا مشکل فنی وجود داره. میخواستم بدونم ممکنه مشکل از چی باشه و برای رفع این مشکلات کارشناس در محل اعزام میشه؟ آیا نیاز به تعویض قطعاتی مثل پمپ آب یا هیتر دستگاه هست یا میشه با سرویس و تنظیم مجدد مشکلات رو حل کرد؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام و وقت بخیر
علت طعم بد قهوه در اسپرسوساز *برویل* میتواند ناشی از *تمیز نبودن دستگاه* (مانند باقی ماندن روغن قهوه و رسوبات در داخل دستگاه)، *استفاده از قهوه بیکیفیت یا تاریخ گذشته، **آسیاب نامناسب دانهها* (ریز یا درشت بودن بیش از حد)، *دمای نامناسب آب* (بیش از حد داغ یا سرد)، *فشار نادرست پمپ* یا *استفاده از آب با املاح زیاد* باشد. برای بهبود طعم، دستگاه را بهطور منظم تمیز کنید، از قهوه تازه و آسیاب مناسب استفاده نمایید و کیفیت آب را بررسی کنید.