من یه اسپرسوساز نوا مدل NCM-149EXPS دارم که مدتیه به درستی کار نمیکنه. وقتی دستگاه رو روشن میکنم، مدتزمان زیادی طول میکشه تا آماده بشه و گاهی اوقات حتی آب رو به دمای مناسب نمیرسونه. موقع عصارهگیری، قهوه یا خیلی سریع و آبکی از دستگاه خارج میشه یا اصلاً بهدرستی جریان نداره و پمپ انگار فشار کافی نداره. علاوه بر این، نازل بخار قدرت کافی برای فومگیری نداره و بخار بهطور نامنظم و ضعیف خارج میشه. گاهی هم از قسمت خروجی آب چکه میکنه، حتی وقتی دستگاه خاموشه. میخواستم بدونم مشکل ممکنه از کجا باشه؟ آیا نیاز به تعویض قطعاتی مثل پمپ یا المنت حرارتی دارم، یا ممکنه فقط به یک سرویس کامل نیاز داشته باشه؟ چه اقداماتی برای رفع این مشکلات پیشنهاد میکنید؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت آبکی شدن قهوه در اسپرسوساز نوا معمولاً به دلایل زیر مربوط میشود: