سلام، وقت بخیر
من یه اسپرسوساز دسینی مدل DS-744 دارم که مدتیه با مشکل مواجه شده.اول از همه دستگاه دیرتر از قبل گرم میشه و گاهی حتی به دمای مناسب نمیرسه. هنگام عصارهگیری قهوه یا خیلی سریع و رقیق خارج میشه یا به سختی چکه میکنه انگار که فشار پمپ ضعیف شده. نازل بخار هم بهدرستی کار نمیکنه و بخار کمی خارج میشه، در نتیجه شیر رو بهخوبی فومگیری نمیکنه. علاوه بر این از قسمت فیلتر و مخزن آب نشتی کوچیکی دارم که باعث میشه بعد از هر بار استفاده زیر دستگاه مرطوب بشه ممکنه راهنمایی کنید که این مشکلات از کجا میتونه باشه ممنون میشم راهنمایی کنید.
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
در صورت داغ نشدن اسپرسوساز دسینی ممکن است مشکل مربوط به قطعه المنت باشد کمه این قطعه در صورت آسیب دیدن باید تعویض و جایگزین شود و قابلیت تعمیر را ندارد.
همچنین ترموستات حرارتی و سنسورهای داخلی دستگاه باید با استفاده از مولتی متر چک شوند و در صورت لزوم تعویض شوند.