سلام، من مدتی است از قهوهساز مباشی استفاده میکنم، اما اخیراً متوجه شدم که دیگر مانند قبل فوم (کف) تولید نمیکند. حتی وقتی از قهوههای باکیفیت و تازه استفاده میکنم، باز هم فوم کمی ایجاد میشود. آیا مشکل از دستگاه است یا روش استفاده من اشتباه است؟ لطفاً راهنمایی کنید که چه عواملی باعث این مشکل میشود و چگونه میتوانم آن را برطرف کنم.؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
کم شدن یا قطع شدن فوم در قهوهساز *مباشی* معمولاً به دلایلی مانند *استفاده از شیر نامناسب* (شیر گرم یا کم چرب)، *انسداد نازل بخار* بر اثر رسوب یا بقایای قهوه، *کاهش فشار بخار* به دلیل رسوب گرفتگی در سیستم بخار یا مشکل در پمپ، و *عدم دمای کافی شیر* (شیر باید بسیار سرد باشد) رخ میدهد. برای رفع مشکل، ابتدا نازل بخار را با سوزن یا سر سوزن تمیز کنید، از شیر تازه و سرد با چربی مناسب (ترجیحاً شیر کامل) استفاده نمایید و در صورت ادامه مشکل، دستگاه را برای بررسی رسوبزدایی یا تعمیر پمپ به مرکز خدمات معتبر بسپارید.