الان چند روزی هست که روی نمایشگر مایکروفر اینورتر ال جی من ارور f3 نمایش داده میشه و عملا من از دستگاه هیچ استفاده ای نمی تونم بکنم گفتم شاید از برق بکشم و دوباره به برق بزنم رفع بشه که نشد.
میشه بفرمایید این ارور به چه دلیلی هست؟
الان چند روزی هست که روی نمایشگر مایکروفر اینورتر ال جی من ارور f3 نمایش داده میشه و عملا من از دستگاه هیچ استفاده ای نمی تونم بکنم گفتم شاید از برق بکشم و دوباره به برق بزنم رفع بشه که نشد.
میشه بفرمایید این ارور به چه دلیلی هست؟
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام وقت بخیر چرا اب داخل ابسردکن خنک نمیشه و اینکه این مشکل به موتور دستگاه مربوط میشه؟
سلام من یک سری اطلاعات می خواستم در خصوص علت روشن نشدن جاروبرقی الکترولوکس و اینکه چگونه این مشکل رو رفع کنم؟
میشه لطفا من رو راهنمایی کنید که چجوری تو ماکروفر سامسونگ مرغ بریان درست کنم ؟
سلام من آموزش پخت لازانیا تو ماکروفر ال جی رو می خواستم بهم آموزش بدید
سلام جسارتا من یک اسپرسوساز دارم که از زیرش آب ریزی داره و عملا دستگاه غیر قابل استفاده شده میشه لطفا راهنمایی کنید که برای تعمیر این مشکل چه باید بکنم؟
پس از تکمیل فرم و ثبت درخواست، در کمتر از چند ساعت کارشناسان پیشتاز سرویس با شما تماس خواهند گرفت.
سلام
ارور F3 در مایکروفرهای ال جی به دلایلی مانند:
و در صورت تمایل نیز می توانید به مطالعه تمام ارورهای ماکروفر ال جی در وبسایت مجموعه بپردازید.