با سلام و خسته نباشید
دستگاه اسپرسوساز نوا مدل 128 را خریداری کرده ام و پس از گذشت یک ماه متوجه مشکلی در آن شده ام. خروجی اسپرسو از این دستگاه پس از یک ماه کاملا سرد بوده و اصلا داغ نیست ممنون میشم اگر ممکن برای حل این موضوع راه حلی رو مطرح بفرمائید.
سلام و وقت بخیر
علت سرد بودن قهوه در اسپرسوساز نوا ممکن است به دلایل مختلفی مانند *کم بودن دمای پیشگرم دستگاه، **عدم گرم شدن کافی پرتافیلتر، **کم بودن زمان عصاره گیری* یا *مشکلات مربوط به المنت گرمایشی* باشد. اگر دستگاه به اندازه کافی گرم نشود یا آب با دمای مناسب از پمپ عبور نکند، قهوه تولید شده سرد خواهد بود. همچنین، استفاده از فنجان سرد یا محیط خنک نیز میتواند بر دمای قهوه تأثیر بگذارد.
برای رفع این مشکل، مطمئن شوید دستگاه قبل از استفاده به مدت کافی گرم شده و تمام قطعات آن به درستی کار میکنند.