سلام وقت بخیر
اسپرسوساز صنعتی گاستروبک مدل 42610 که در کافه دارم به تازگی مشکلی پیدا کرده. وقتی دستگاه روشن میکنم، فشار آب به درستی تنظیم نمیشه و قهوه به طرز مناسبی عصارهگیری نمیشه. این مشکل ممکنه به چه چیزی مربوط باشه؟ ممنون میشم اگر کمک کنید
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت اصلی تنظیم نبودن فشار آب در اسپرسوساز معمولاً به انسداد یا رسوبگیری در سیستم پمپاژ یا لولهها، خرابی یا فرسودگی پمپ آب، تنظیم نبودن شیر فشار، کم یا زیاد بودن میزان آب در مخزن، یا هوای محبوس در سیستم مربوط میشود. برای رفع مشکل، ابتدا از تمیز بودن مسیر آب و تنظیم بودن مخزن اطمینان حاصل کنید؛ در صورت ادامه مشکل، بررسی پمپ و شیرهای فشار توسط تعمیرکار توصیه میشود.