سلام وقت بخیر
اسپرسوساز صنعتی وگا مدل VELA که در کافه دارم به تازگی مشکل پیدا کرده. فشار بخار دستگاه کم شده و عصارهگیری قهوه به درستی انجام نمیشه. میخواستم بدونم این مشکل ممکنه از کجا باشه؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
کاهش فشار بخار در اسپرسوساز وگا معمولاً ناشی از گرفتگی نازل بخار (به دلیل رسوب مواد معدنی)، کاهش عملکرد پمپ فشار، خرابی شیر تنظیم بخار یا ضعیف شدن المنت گرمایشی است. برای رفع مشکل، ابتدا نازل و مسیر بخار را با محلول رسوبزدا (مثل سرکه رقیق) تمیز کنید. اگر فشار بهبود نیافت، پمپ و شیرهای دستگاه را بررسی نمایید یا به یک تکنسین متخصص مراجعه کنید. در صورت استفاده از آب سخت، فیلتر آب یا سیستم نرمکننده توصیه میشود تا از رسوبگیری جلوگیری شود.