سلام وقت بخیر
اسپرسوساز صنعتی سیمونلی مدل Appia II که در کافه دارم اخیراً دچار مشکل شده. فشار بخار به درستی بالا نمیره و قهوه به خوبی عصارهگیری نمیشه. ممکنه دلیل این مشکل چی باشه؟ لطفاً راهنمایی بفرمایید
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
اگر اسپرسوساز سیمونلی شما عصارهگیری مطلوبی ندارد، احتمالاً به دلایلی مانند تنظیم نادرست درجه آسیاب قهوه (ریز یا درشت بودن پودر)، فشار نامناسب پمپ (معمولاً ۹ بار)، دمای غیراصولی آب (بین ۹۰-۹۶ درجه سانتیگراد)، توزیع نامتوازن قهوه در پورتافیلتر یا رسوب گرفتگی در گروهبویلر است. ابتدا تنظیمات آسیاب و تامپرینگ را بررسی کنید. در صورت عدم رفع مشکل، کالیبراسیون پمپ، تمیزکاری سیستم بخار و بررسی ترموستات توسط تکنسین متخصص ضروری است.