این پرسش از سوی فرناز واحدی
در تاریخ مارس 29, 2025 مطرح شده است.

علت طعم بد قهوه در اسپرسوساز برویل

من یه اسپرسوساز برویل مدل BES870XL دارم که چند روزی هست به‌ درستی کار نمی‌کنه وقتی اسپرسو می‌زنم قهوه به‌صورت ضعیف و با طعمی ناصاف از دستگاه خارج میشه، و حتی با وجود اینکه از دانه‌های قهوه تازه استفاده می‌کنم، عصاره‌گیری به‌طور کامل انجام نمی‌شه همچنین فشار دستگاه به اندازه کافی بالا نمی‌ره و از طرفی گاهی وقت‌ها دستگاه به‌طور خودکار خاموش میشه. بعد از هر بار استفاده، دستگاه صدای بیش از حد میده و من مطمئن نیستم که این صدای غیرعادی طبیعیه یا مشکل فنی وجود داره. می‌خواستم بدونم ممکنه مشکل از چی باشه و برای رفع این مشکلات کارشناس در محل اعزام میشه؟ آیا نیاز به تعویض قطعاتی مثل پمپ آب یا هیتر دستگاه هست یا می‌شه با سرویس و تنظیم مجدد مشکلات رو حل کرد؟

ایراد دستگاه به اختصار: مشکل طعم بد قهوه
دستگاه برویل مدل
BES870XL
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

برخی از پرسش های مرتبط

خرید پدال آبسردکن در غرب تهران

سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟

مطالعه »

با شما تماس خواهیم گرفت!

سفارش تعمیرات خود را ثبت کنید، اندکی پس از تکمیل فرم ثبت سفارش و ارسال آن، کارشناسان پیشتاز سرویس با شما تماس خواهند گرفت و با توجه به خرابی دستگاه و شرایط شما، زمان اعزام تکنسین با شما در میان گذاشته می شود.