سلام، کسی میدونه چرا بخش بخار یا استیم دستگاه اسپرسو ساز مباشی من کار نمیکنه؟ روشن میشه ولی بخاری از نازلش نمیاد. مشکل از چی میتونه باشه؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت کار نکردن سیستم استیم بخار دستگاه اسپرسوساز ممکن است ناشی از رسوب گرفتگی المنت، خرابی سنسور دما، کمبود آب مخزن، نقص در پمپ آب یا اختلال در برد کنترل باشد. برای رفع آن ابتدا تمیز کردن مخزن و بررسی سطح آب را انجام دهید. در صورت عدم رفع مشکل، سرویس حرفهای یا تعویض قطعات معیوب نیاز است.