سلام
من یک دستگاه اسپرسوساز فیلیپس اتوماتیک مدل EP2220 دارم که دستگاهم قسمت شیرش کار نمیکنه و نوشیدنی هخای بر پایه شیر و قهوه رو درست نمیکنه و شیری که از قسمت مخزن به داخل نوشیدنی ریخته میشه کاملا سرد هستش.
این خرابی به چه دلایلی به وجود میاد ؟ و برای تعمیرات در محدوده غرب تهران کجا می تونم مراجعه کنم؟
سلام و وقت بخیر
دوست عزیز این مورد مربوط به قسمت مخزن شیر دستگاه و بویلر مرتبط با این قسمت می باشد که باید توسط متخصص بررسی و عیب یابی شود.
در محدوده غرب تهران می توانید به کارگاه خیابان ازادی خیابان بهبودی پلاک 120 مراجعه نمایید.