سلام، کسی میدونه چرا آسیاب قهوه مباشی من قفل کرده و دیگه کار نمیکنه؟ روشن میشه ولی انگار گیر کرده. کسی تجربهای داره؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت قفل کردن دستگاه آسیاب قهوه معمولاً ناشی از گیر کردن دانه های قهوه در تیغهها، اضافه بار موتور، خرابی سنسور ایمنی یا نقص مکانیکی در سیستم چرخش است. برای رفع آن ابتدا دستگاه را خاموش کرده و دانههای قهوه اضافی یا مانع را بررسی کنید. در صورت تداوم مشکل، ممکن است نیاز به تعمیر موتور یا تعویض قطعات معیوب توسط تکنسین باشد.