سلام یه جاروبرقی دلونگی مدل XTC 342E دارم که چند وقتیه موقع استفاده صدای خیلی بلندی ازش درمیاد و مکشش هم نسبت به قبل خیلی ضعیف شده. چند بار کیسه و فیلترهاشو عوض کردم حتی لوله و سریهاش رو هم کامل تمیز کردم ولی هیچ فرقی نکرد. تازگیا هم گاهی وسط کار خاموش میشه و بعد از چند دقیقه دوباره روشن میشه. میخواستم بدونم شما که نمایندگی تعمیر جاروبرقی دلونگی هستید این مدل رو تعمیر میکنید؟ احتمال داره مشکل از موتور جاروبرقی باشه؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت صدای زیاد جاروبرقی دلونگی در حین کار معمولاً ناشی از گرفتگی یا انسداد فیلترها و لولههای مکش، خرابی یا فرسودگی موتور، شکستگی یا آسیب دیدن پروانه فن، شل شدن قطعات داخلی یا ساییدگی برس یا نازل است. همچنین، پر بودن مخزن زباله یا عدم قرارگیری صحیح قطعات پس از تمیزکاری نیز میتواند باعث افزایش صدا شود. برای رفع مشکل، ابتدا از تمیز بودن فیلترها، لولههای مکش و مخزن زباله اطمینان حاصل کنید. در صورت ادامه صدا، بررسی موتور و پروانه توسط تکنسین متخصص توصیه میشود.