سلام. اسپرسوساز مدل بیسمارک رو چند ماه پیش خریدم، ولی اخیراً متوجه شدم از زیر دستگاه آب نشت میکنه. مخصوصاً وقتی ازش استفاده میکنم، چند قطره آب روی کانتر آشپزخونه میریزه. دلیل این مشکل چیه و چطور میتونم حلش کنم؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
اگر اسپرسوساز بیسمارک آب را نشت میدهد، احتمالاً خرابی یا فرسودگی واشرهای آببندی، ترک خوردگی مخزن آب یا قطعات داخلی، شل شدن اتصالات یا گرفتگی و افزایش فشار در سیستم باعث این مشکل شده است. ابتدا واشرها و اتصالات را بررسی کرده و در صورت مشاهده آسیب، آنها را تعویض کنید؛ اگر مشکل ادامه داشت، برای جلوگیری از آسیب جدیتر، دستگاه را به مرکز خدمات بیسمارک تحویل دهید تا توسط متخصصین بررسی و تعمیر شود.