سلام وقتتون بخیر. من مدتیه که از دستگاه اسپرسو ساز گاسونیک استفاده میکنم و در کل از عملکردش راضی بودم، اما اخیراً با مشکلی مواجه شدم که نمیدونم علتش چیه. زمانی که میخوام عصارهگیری انجام بدم، متوجه میشم که از اطراف پورتافیلتر آب نشت میکنه. پورتافیلتر رو کاملاً سفت میبندم و مطمئنم که سبد و واشر تمیز هستن، اما باز هم این نشتی وجود داره و بخشی از آب به جای عبور از قهوه، از کنارهها بیرون میزنه. این موضوع باعث میشه عصارهگیری کامل انجام نشه و کیفیت اسپرسو هم پایین بیاد. میخواستم لطفاً راهنمایی کنید که چه عواملی ممکنه باعث این مشکل بشن؟ آیا مشکل از واشر گروپ هست یا ایراد دیگهای ممکنه وجود داشته باشه؟ و اینکه آیا این مسئله قابل رفع در خانه هست یا نیاز به مراجعه به تعمیرکار داره؟ ممنون میشم اگه دقیق راهنمایی بفرمایید
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
نشتی آب از دور پورتافیلتر دستگاه اسپرسوساز گاسونیک معمولاً به دلیل ساییدگی یا نصب نادرست اورینگ گروه بروئر، شل بودن پورتافیلتر یا فرسودگی گasket گروه بروئر ایجاد میشود. تعویض اورینگ یا گasket و اطمینان از بسته شدن صحیح پورتافیلتر مشکل را رفع میکند.