سلام، کسی میدونه چرا دستگاه اسپرسو ساز زیگمای من نشتی آب داره؟ از زیرش یا اطراف پورتافیلتر آب چکه میکنه. مشکل از کجاست؟ کسی تجربه مشابهی داشته؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
نشتی آب در دستگاه اسپرسوساز زیگما معمولاً به دلایلی مانند فرسودگی یا خرابی واشرهای آببندی (اورینگ)، شل یا نادرست بسته شدن پورتافیلتر، ترک یا آسیب در مخزن آب یا لوله های داخلی، رسوبگیری یا گرفتگی شیرهای، یا خرابی پمپ فشار رخ میدهد. برای رفع مشکل، ابتدا واشرها و اتصالات را بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید، از محکم بسته شدن پورتافیلتر اطمینان حاصل نمایید و در صورت مشاهده آسیب در قطعات، آنها را تعمیر یا جایگزین کنید. همچنین، تمیزکاری منظم دستگاه از رسوبات میتواند از بروز نشتی جلوگیری کند.