یک دستگاه اسپرسوساز گاسونیک دارم که بی دلیل خاموش شده و دیگر روشن نشده است پس از پیگیری های مرتب متوجه شدم برد الکترونیکی دستگاه سوخته است. آیا این برد قابل تعمیر می باشد؟ یا حتما باید تعویض بشه ؟ آیا برد دستگاه موجود است؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
برای توجیه خاموشی اسپرسوساز و روشن نشدن آن می توان موارد زیر را بررسی نمود:
1 خرابی ترموستات و یا سیستم حرارتی
2 مشکل در برق رسانی
3 معیوب بودن دوشاخه و سیم دستگاه
4 خرابی برد الکترونیکی
5 رسوب شدید در المنت حرارتی
بله بردها توسط تکنسین های مجرب قابل تعمیر می باشد و برای تعمیر و تعویض آن می توانید به لینک داده شده مراجعه کنید.