این پرسش از سوی عرفان موسوی
در تاریخ می 4, 2025 مطرح شده است.

علت بالا نرفتن بار هنگام عصاره گیری دستگاه اسپرسو ساز نوا

سلام وقتتون بخیر. من چند وقته که از دستگاه اسپرسو ساز نوا استفاده می‌کنم و در کل ازش راضی بودم، اما اخیراً یه مشکلی پیش اومده که نمی‌دونم دلیلش چیه. زمانی که می‌خوام عصاره‌گیری انجام بدم، متوجه می‌شم که فشار دستگاه بالا نمی‌ره و عقربه‌ی گیج فشار تقریباً ثابت می‌مونه یا اصلاً حرکتی نداره. همین باعث می‌شه که عصاره‌گیری به‌درستی انجام نشه و اسپرسوی نهایی هم کیفیت لازم رو نداشته باشه. پودر قهوه، میزان تمپ و حتی فیلتر دستگاه رو بررسی کردم، ولی همچنان مشکل باقیه. می‌خواستم بدونم معمولاً چه عواملی باعث بالا نرفتن فشار در این مرحله می‌شن؟ و اینکه آیا این مشکلی هست که خودم می‌تونم برطرفش کنم یا باید دستگاه رو برای بررسی به تعمیرگاه ببرم؟ ممنون می‌شم راهنمایی بفرمایید

ایراد دستگاه به اختصار: مشکل بالا نرفتن بار هنگام عصاره گیری
دستگاه نوا مدل
146
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی

برخی از پرسش های مرتبط

خرید پدال آبسردکن در غرب تهران

سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟

مطالعه »

با شما تماس خواهیم گرفت!

سفارش تعمیرات خود را ثبت کنید، اندکی پس از تکمیل فرم ثبت سفارش و ارسال آن، کارشناسان پیشتاز سرویس با شما تماس خواهند گرفت و با توجه به خرابی دستگاه و شرایط شما، زمان اعزام تکنسین با شما در میان گذاشته می شود.