سلام وقتتون بخیر. من چند وقته که از دستگاه اسپرسو ساز نوا استفاده میکنم و در کل ازش راضی بودم، اما اخیراً یه مشکلی پیش اومده که نمیدونم دلیلش چیه. زمانی که میخوام عصارهگیری انجام بدم، متوجه میشم که فشار دستگاه بالا نمیره و عقربهی گیج فشار تقریباً ثابت میمونه یا اصلاً حرکتی نداره. همین باعث میشه که عصارهگیری بهدرستی انجام نشه و اسپرسوی نهایی هم کیفیت لازم رو نداشته باشه. پودر قهوه، میزان تمپ و حتی فیلتر دستگاه رو بررسی کردم، ولی همچنان مشکل باقیه. میخواستم بدونم معمولاً چه عواملی باعث بالا نرفتن فشار در این مرحله میشن؟ و اینکه آیا این مشکلی هست که خودم میتونم برطرفش کنم یا باید دستگاه رو برای بررسی به تعمیرگاه ببرم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت بالا نرفتن بار در دستگاه اسپرسوساز نوا هنگام عصارهگیری معمولاً به دلیل سنگینی بیشازحد پودر قهوه، فشردگی نامناسب (تامپینگ ضعیف)، درجه آسیاب بسیار نرم یا خیلی درشت، یا مشکل در سیستم پمپاژ آب و فشار دستگاه است. همچنین، انسداد فیلتر، خرابی سوپاپها یا کاهش فشار بخار نیز میتواند باعث این مشکل شود. برای رفع آن، مقدار و آسیاب قهوه را تنظیم کرده، از تامپر مناسب استفاده کنید و در صورت تداوم مشکل، سیستم فشار دستگاه را بررسی نمایید.