سلام. جاروبرقی بوش مدل BGL82294 سیم جم کنش به مشکل خورده و سیم رو جمع نمیکنه ؟ برای تعمیر باید به کجا مراجعه کنم ؟ آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد ؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
خراب شدن سیم جمع کن جاروبرقی بوش معمولاً ناشی از *فرسودگی فنر بازگرداننده، **گره خوردن یا پیچیدن نامناسب سیم، یا **آسیب مکانیکی به مکانیسم جمعکننده* است. استفاده مکرر، کشیدن ناگهانی سیم، یا جمعکردن آن با فشار زیاد میتواند باعث شکستن فنر، خرابی چرخ دندهها، یا پارگی سیم داخلی شود. همچنین، ورود گردوغبار و ذرات به داخل مکانیسم نیز ممکن است عملکرد آن را مختل کند. برای جلوگیری از این مشکل، توصیه میشود سیم را آرام جمع کنید و از کشیدن آن با نیروی زیاد خودداری نمایید.