سلام،
جاروبرقی پاناسونیک من اخیراً صدای بسیار بلند و غیرمعمولی تولید میکند. این صدا شبیه به یک صدای خشنی است که قبلاً وجود نداشت. میخواستم راهنمایی کنید:
- دلایل احتمالی این صدا چه میتواند باشد؟
- آیا ممکن است مشکل از موتور باشد؟
- یا احتمالاً چیزی در پروانه یا سیستم مکش گیر کرده است؟
- آیا این مشکل خطرناک است و باید فوراً جاروبرقی را خاموش کنم؟
- راههای تشخیص ساده که خودم بتوانم بررسی کنم چیست؟
- اگر نیاز به تعمیر دارد، هزینه تقریبی تعمیر چقدر خواهد بود؟
سلام
در صورت شنیدن صدای زیاد در جاروبرقی خود باید بلافاصله دستگاه رو خاموش کرده و به بررسی موتور جاروبرقی بپردازید زیرا در صورت خرابی بلبرینگهای موتور و ادامه استفاده از دستگاه ممکن است موتور جاروبرقی به صورت کامل بسوزد.