سلام. اسپرسوساز فوما مدل FME-850 من هنگام کار صدای غیرعادی و بسیار بلندی دارد، طوری که نسبت به قبل کاملاً محسوس است. این دستگاه قبلاً اینقدر پرصدا نبود. لطفاً راهنمایی کنید چه مشکلی ممکن است باعث این صدا شده باشد و آیا خودم میتوانم آن را رفع کنم یا باید به تعمیرگاه مراجعه کنم؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام و وقت بخیر
علت صدای غیرعادی و زیاد در اسپرسوساز فوما معمولاً به دلایل زیر رخ میدهد: