سلام، کسی میدونه چرا المنت سرخکن فیلیپس من سوخته؟ دستگاه روشن میشه ولی دیگه گرم نمیکنه. ممکنه مشکل از برق یا استفاده زیاد بوده باشه؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
سوختن المنت سرخکن فیلیپس معمولاً به دلیل استفاده مداوم با حرارت بالا، وجود رسوبات معدنی (جرم) روی المنت، خرابی ترموستات یا سنسور دما، نوسانات برق یا فرسودگی طبیعی المنت پس از مدتزمان طولانی رخ میدهد. همچنین، خشک کار کردن دستگاه (عدم وجود روغن کافی) در مدل های روغن دار نیز میتواند باعث داغشدن بیشازحد و سوختن المنت شود. برای افزایش عمر المنت، توصیه میشود پس از هر بار استفاده دستگاه را تمیز کرده و از مقدار کافی روغن با کیفیت مناسب استفاده نمایید.