سلام وقتتون بخیر. من مدتیه که از دستگاه اسپرسو ساز زیگما استفاده میکنم، اما اخیراً متوجه شدم که دستگاه هیچ خروجی اسپرسو نمیده و حتی وقتی که قهوه رو در دستگاه میذارم، هیچ فشاری به قهوه وارد نمیشه. بررسی کردم که آب در دستگاه موجود باشه و همه چیز در جای خودش باشه، اما همچنان دستگاه هیچچیز تولید نمیکنه. میخواستم بدونم که ممکنه علت این مشکل چی باشه و آیا راهی برای حلش به صورت ساده وجود داره؟ خیلی ممنون میشم اگر راهنمایی کنید
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت خروجی ندادن اسپرسو در دستگاه اسپرسوساز زیگما معمولاً به دلایل زیر است: