سلام وقتتون بخیر. من چند وقتی هست که از دستگاه اسپرسو ساز نوا استفاده میکنم و همیشه راضی بودم، اما اخیراً متوجه شدم که دستگاه هیچ خروجی اسپرسو تولید نمیکنه. وقتی قهوه رو در دستگاه میذارم، هیچ فشاری به قهوه وارد نمیشه و دستگاه هیچ واکنشی نشان نمیده. بررسی کردم که آب در دستگاه موجود باشه و همه چیز به درستی تنظیم باشه، اما همچنان دستگاه هیچ اسپرسو تولید نمیکنه. میخواستم بدونم که معمولاً چه دلایلی ممکنه باعث این مشکل بشه؟ آیا راهی برای عیبیابی اولیه یا تعمیر دستگاه وجود داره؟ خیلی ممنون میشم اگر راهنمایی کنید
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت عدم خروج اسپرسو در دستگاه اسپرسوساز نوا معمولاً ناشی از انسداد سیستم آبرسانی (رسوب، خرابی پمپ)، تنظیم نادرست آسیاب قهوه (بیشازحد نرم/درشت)، فشردگی نامناسب پودر (تامپینگ ضعیف یا بیشازحد) یا کثیفی گروه اسپرسو است. برای رفع مشکل، مسیر آب، پمپ و تنظیمات آسیاب را بررسی کنید و از تمیزی دستگاه اطمینان حاصل نمایید.