سلام خدمت شما
جسارتا من یک سرخ کن فیلیپس بدون روغن دارم که تو یک روز 3 بار پشت سر هم ازش استفاده کردم که یک دفعه ای دستگاه خاموش شد و دیگه روشن نشد
اول فکر کردم داغ شده دیگه روشن نمیشه اما یک روز بعد هم باز تست کردم دیدم روشن نمیشه میشه لطف کنید و راهنمایی بفرمایید که ایراد از چه قسمتی هستش؟
سلام
دستگاههای سرخ کن خانگی باید به صورت اصولی استفاده شوند و نباید فشار زیادی به دستگاه وارد کرد که در این صورت ممکن است با خرابی هایی نظیر روشن نشدن دستگاه مواجه گردید که در این صورت می توانید با نزدیکترین شعبه پیشتاز سرویس به محل زندگی خود تماس بگیرید و از خدمات دارای گارانتی استفاده نمایید.