چرا دستگاه اسپرسو ساز دلونگی من هنگام استفاده دچار نشتی آب میشود؟ آیا ممکن است این مشکل به مخزن آب، شلنگها، پمپ، یا بخشهای داخلی دستگاه مربوط باشد؟ چگونه میتوانم علت آن را تشخیص داده و برطرف کنم؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام و وقت بخیر
نشتی آب از دستگاه اسپرسوساز دلونگی معمولاً به دلایلی مانند خرابی اورینگ یا واشرهای قدیمی، شل بودن اتصالات، ترک در مخزن آب یا قسمت دم کن، گرفتگی یا رسوب گذاری در سیستم، یا نقص در شیرهای فشار قوی رخ میدهد. برای رفع مشکل، ابتدا باید محل نشتی دقیقاً شناسایی شود؛ سپس با تعویض واشرهای فرسوده، سفت کردن اتصالات، تمیز کردن سیستم از رسوب یا تعمیر اجزای آسیب دیده، مشکل برطرف گردد. در صورت عدم آگاهی از تعمیرات، توصیه میشود به متخصص مراجعه شود.