سلام، یه جاروبرقی زیمنس مدل VSZ4G332 دارم که چند وقته مکشش خیلی کم شده و وقتی روشنش میکنم یه صدای وز وز غیرعادی ازش میاد، انگار یه چیزی گیر کرده یا موتور درست نمیچرخه. کیسه و فیلترهاشو عوض کردم ولی فرقی نکرد. میخواستم بدونم شما که نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیمنس هستید، این مدل رو تعمیر میکنید؟ و اینکه احتمال داره مشکل از موتور باشه یا شاید توربین داخلیش آسیب دیده باشه؟ هزینه تعمیرش معمولاً حدوداً چقدره و چند روز طول میکشه؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت احتمالی: