سلام بنده جاروبرقی سامسونگ مدل SC21F50VA دارم که تازگیا هنگام استفاده یه بوی بدی مثل بوی سوختگی ازش بلند میشه و بعد از چند دقیقه کار کردن، خودش خاموش میشه و تا مدتی روشن نمیمونه. فیلترها و کیسهش رو هم چک کردم، مشکلی نداشتن. میخواستم بدونم شما به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی سامسونگ این مدل رو تعمیر میکنید؟ ممکنه مشکل از موتور یا برد باشه؟ و اینکه هزینه تقریبی تعمیرش چقدره و آیا قطعاتش هنوز موجود هست؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
بوی بد جاروبرقی سامسونگ معمولاً ناشی از تجمع گردوغبار، مو و ذرات آلوده در مخزن یا فیلترها، رطوبت و رشد باکتری یا قارچ در کیسه یا لولههای مکش، انسداد و باقی ماندن زبالههای فاسدشدنی (مانند تکههای غذا) یا خرابی سیستم فیلتراسیون است. برای رفع آن، مخزن، فیلترها و لولهها را بهطور کامل تمیز و خشک کنید و در صورت استفاده از کیسه، آن را تعویض نمایید. استفاده منظم از جاروبرقی و نگهداری در محیط خشک از ایجاد بوی بد جلوگیری میکند.