سلام. اسپرسوساز من چند روزه که آب رو به خوبی از خودش عبور نمیده. وقتی دکمه روشن شدن رو میزنم، دستگاه صدای عادی کار کردن رو داره، اما یا اصلاً آبی خارج نمیشه یا خیلی کم و قطرهقطره میاد. قبلاً این مشکل رو نداشت و همیشه فشار آبش عالی بود. یه بار هم دیدم که چراغ هشدار کمبود آب روشن شد، در حالی که مخزن پر بود!
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت احتمالی: