سلام. دستگاه اسپرسوسازم چند روزه که اصلاً فشار آب نداره! وقتی دکمه استارت رو میزنم، آب قطرهقطره میاد و اصلاً اون فشار قوی همیشگی رو نداره. حتی قهوه هم دیگه اون کرمای همیشگی رو تولید نمیکنه.
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
دلیل پایین بودن فشار در اسپرسوساز باریتون معمولاً ناشی از انسداد فیلتر آب یا سیستم تخلیه قهوه، رسوبگیری در پمپ یا لولهها، خرابی یا فرسودگی پمپ فشار یا استفاده از قهوهی نامناسب (سطح آسیاب نادرست یا فشردگی کم پودر در پورتافیلتر) است. برای رفع مشکل، ابتدا فیلترها و مسیر آب را بررسی و تمیز کنید، از قهوهی تازه و آسیاب مناسب استفاده نمایید و در صورت عدم بهبود، دستگاه را به مرکز خدمات مجاز بسپارید تا پمپ و سایر قطعات فشارساز بررسی شوند.