سلام و وقت بخیر
جاروبرقی فیلیپس من روشن نمیشه/کم قدرت شده/صدا میده و میخواستم بدونم قابل تعمیره یا نه؟ هزینه تعمیرش معمولاً چقدر میشه؟
چون من چند جایی تماس گرفتم به من گفتن که موتور جاروبرقی فیلیپس قابل تعمیر نیست و حتما باید تعویض بشه
ممنونتون میشم من رو راهنمایی بفرمایید
سلام
دوست عزیز اکثر موتورهای جاروبرقی فیلیپس به صورت پرس می باشند و قابلیت تعمیر ندارند ولی در برخی از مدلها می توان موتور را به صورت جداگانه تعویض کرد که تشخیص و انجام این کار توسط تکنسین امکان پذیر می باشد.