سلام کارشناس عزیز می خواستم دلیل به وجود آمدن این ارور رو بدونم و این که به چه شکل می تونم برطرفش کنم؟
من چندین مرتبه داخل وبسایتهای تعمیراتی دیدم که راهنمایی کردن برای تعمیر این ارور ولی نتونستم ایراد دستگاه رو برطرف کنم.
اگر که مقدور هست بنده رو راهنمایی می فرمایید؟
سلام خدمت شما مشتری عزیز
در قدم اول بدانید که این ارور مربوط به خرابی سنسور دمای یخچال می باشد و برای رفع این مشکل باید این سنسور تعویض شود.
تعمیرات ساید بای ساید نیازمند تخصص می باشد زیرا بسیار حساس بوده و در ضورت نداشتن دانش کافی ممکن است به دستگاه خود آسیب بیشتری وارد نمایید.
از این جهت توصیه می شود که از یک مرکز تخصصی به منظور تعمیرات ساید خود کمک دریافت نمایید.