سلام
من یک جاروبرقی سری 8 بوش دارم که الان کار میکنه ولی از داخل دستگاه صدای زیاد و بوی بسیار بدی مثل بوی سوختگی میاد.
میشه راهنمایی کنید که آیا موتور دستگاه من سوخته یا خیر؟ و اینکه قابل تعمیر هست یا نه؟
سلام
من یک جاروبرقی سری 8 بوش دارم که الان کار میکنه ولی از داخل دستگاه صدای زیاد و بوی بسیار بدی مثل بوی سوختگی میاد.
میشه راهنمایی کنید که آیا موتور دستگاه من سوخته یا خیر؟ و اینکه قابل تعمیر هست یا نه؟
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام وقت بخیر چرا اب داخل ابسردکن خنک نمیشه و اینکه این مشکل به موتور دستگاه مربوط میشه؟
سلام من یک سری اطلاعات می خواستم در خصوص علت روشن نشدن جاروبرقی الکترولوکس و اینکه چگونه این مشکل رو رفع کنم؟
میشه لطفا من رو راهنمایی کنید که چجوری تو ماکروفر سامسونگ مرغ بریان درست کنم ؟
سلام من آموزش پخت لازانیا تو ماکروفر ال جی رو می خواستم بهم آموزش بدید
سلام جسارتا من یک اسپرسوساز دارم که از زیرش آب ریزی داره و عملا دستگاه غیر قابل استفاده شده میشه لطفا راهنمایی کنید که برای تعمیر این مشکل چه باید بکنم؟
پس از تکمیل فرم و ثبت درخواست، در کمتر از چند ساعت کارشناسان پیشتاز سرویس با شما تماس خواهند گرفت.
سلام
این مشکل به صورت مستقینم با موتور دستگاه در ارتباط می باشد و پس از بازدید و بررسی تکنسین مشخص می شود که موتور قابل تعمیر است یا باید تعویض شود.
در صورتی که می خواهید انواع خرابی های جاروبرقی بوش را مطالعه کنید به این مطلب در وبسایت مراجعه نمایید.