سلام، کسی میدونه چرا دستگاه اسپرسو ساز زیگما من فشار بار پایین داره؟ قهوه درست نمیکنه یا خیلی ضعیف میریزه. مشکل از کجاست؟
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت فشار پایین بار دستگاه اسپرسوساز زیگما معمولاً ناشی از رسوبگیری یا گرفتگی مسیر آب، خرابی پمپ، کاهش فشار بخار، فرسودگی (واشر) یا تنظیم نادرست آسیاب قهوه است. ابتدا تمیز کردن سیستم و تنظیم درجه آسیاب را بررسی کنید. در صورت عدم رفع مشکل، ممکن است نیاز به سرویس پمپ، تعویض واشرها یا تعمیر برد کنترل باشد.