چرا خروجی اسپرسو از دستگاه اسپرسوساز نُوا من خوب نیست
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
چرا خروجی اسپرسو از دستگاه اسپرسوساز نُوا من خوب نیست
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام وقت بخیر چرا اب داخل ابسردکن خنک نمیشه و اینکه این مشکل به موتور دستگاه مربوط میشه؟
سلام من یک سری اطلاعات می خواستم در خصوص علت روشن نشدن جاروبرقی الکترولوکس و اینکه چگونه این مشکل رو رفع کنم؟
میشه لطفا من رو راهنمایی کنید که چجوری تو ماکروفر سامسونگ مرغ بریان درست کنم ؟
سلام من آموزش پخت لازانیا تو ماکروفر ال جی رو می خواستم بهم آموزش بدید
سلام جسارتا من یک اسپرسوساز دارم که از زیرش آب ریزی داره و عملا دستگاه غیر قابل استفاده شده میشه لطفا راهنمایی کنید که برای تعمیر این مشکل چه باید بکنم؟
پس از تکمیل فرم و ثبت درخواست، در کمتر از چند ساعت کارشناسان پیشتاز سرویس با شما تماس خواهند گرفت.
سلام
علت خروجی بد اسپرسو در دستگاه اسپرسوساز نوا معمولاً به دلیل تنظیم نادرست درجه آسیاب قهوه (بیش از حد نرم یا درشت)، فشردگی نامناسب پودر (تامپینگ ضعیف)، مقدار نادرست قهوه (کم یا زیاد) یا مشکلات فشار و دمای آب (پمپ ضعیف، ترموستات معیوب) است. همچنین کهنه بودن قهوه، کثیفی گروه اسپرسو یا استفاده از آب با املاح بالا نیز بر کیفیت عصاره تأثیر منفی میگذارد. برای رفع مشکل، آسیاب، تامپینگ و دوز قهوه را تنظیم کنید، دستگاه را تمیز نگه دارید و در صورت نیاز قطعات فشار و دما را بررسی نمایید.