سلام وقتتون بخیر. من از دستگاه اسپرسوساز دلونگی استفاده میکنم، اما اخیراً متوجه شدم که آب از قسمت مخزن نشتی داره. مخزن رو بهدرستی جا زدم و بررسی کردم که ترکخورده نباشه، ولی باز هم وقتی دستگاه پر از آب میشه، مقداری آب از زیرش نشت میکنه. میخواستم بدونم علت نشتی آب از مخزن دستگاه اسپرسوساز دلونگی چی میتونه باشه و آیا این مشکل قابل رفعه یا نیاز به تعویض قطعه هست؟ ممنون میشم اگر راهنمایی کنید
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
نشتی آب در دستگاه اسپرسوساز دلونگی معمولاً به دلیل فرسودگی اورینگها (بهویژه در پورتافیلتر)، شل یا خراب بودن اتصالات، ترک خوردن مخزن آب، خرابی شیر برقی یا رسوبگیری و گرفتگی مسیرهای آب ایجاد میشود. همچنین، ممکن است پمپ آب معیوب یا درزبندهای آسیبدیده در سیستم بخار نیز باعث نشت شوند. برای رفع مشکل، ابتدا بخشهای مختلف را بررسی کرده و در صورت نیاز اورینگها و اتصالات را تعویض یا سفت کنید. اگر نشتی ادامه داشت، بهتر است از خدمات تعمیرات تخصصی استفاده نمایید.