سلام وقتتون بخیر. من مدتیه که از دستگاه اسپرسو ساز مباشی استفاده میکنم و تا الان مشکلی نداشتم، اما اخیراً متوجه شدم که دستگاه دچار نشتی آب شده. آب از قسمتی از دستگاه بیرون میریزه و این باعث میشه که اطراف دستگاه خیس بشه. چندین بار چک کردم که قسمتهای مختلف دستگاه درست بسته باشه و از نظر فنی هم مشکلی نباید باشه، اما همچنان مشکل ادامه داره. میخواستم بپرسم که معمولاً چه دلایلی میتونن باعث نشتی آب بشن و آیا راهی برای رفع این مشکل به راحتی وجود داره؟ خیلی ممنون میشم اگر راهنمایی کنید
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
نشتی آب در دستگاه اسپرسوساز ممکن است به دلایل مختلفی مانند فرسودگی یا آسیب دیدگی اورینگها (مثلاً در گروه بروئر یا پورتافیلتر)، شل بودن اتصالات، ترک خوردن مخزن آب، خرابی شیرهای برقی (سلونوئید)، یا رسوبگیری و گرفتگی مسیرهای آب رخ دهد. همچنین، استفاده از قطعات بیکیفیت یا نصب نادرست قطعات پس از تعمیر نیز میتواند باعث نشتی شود. برای تشخیص دقیق، بررسی بخشهای مختلف دستگاه مانند واترپمپ، اتصالات و سیستم بخار ضروری است. در صورت عدم آگاهی فنی، توصیه میشود به یک تکنسین متخصص مراجعه کنید.