سلام وقتتون بخیر. من مدتیه که با دستگاه اسپرسو ساز نوا کار میکردم و کاملاً ازش راضی بودم، اما اخیراً متوجه شدم که دستگاه اصلاً روشن نمیشه. چند بار دوشاخه و پریز برق رو چک کردم، اما باز هم هیچ واکنشی نشون نمیده. میخواستم بپرسم که معمولاً چه دلایلی ممکنه باعث بشه دستگاه روشن نشه؟ آیا ممکنه مشکل فنی خاصی پیش اومده باشه یا راهی برای عیبیابی اولیه وجود داره؟ ممنون میشم اگر راهنماییم کنید
خرید پدال آبسردکن در غرب تهران
سلام من محدوده صادقیه زندگی می کنم و می خواستم ببینم برای خرید قطعات یدکی آبسردکن کجا باید مراجعه کنم ؟ و اینکه ساعت کاری فروشگاه رو هم می فرمایید؟
سلام
علت روشن نشدن دستگاه اسپرسوساز نوا معمولاً به دلایل زیر رخ میدهد: